Followers

Friday 7 November 2014

Mid Term Prinsip Perakaunan

Tak ada mood nak study malam ni. gap setiap paper pulak sangat lah panjang. haih. bab transfer credit sampai sekarang belum dengar khabar. now kena jawab mid term. dah week 8. final dah dekat. dah macam belajar satu sem jugak .

lepas bosan study, aku pun bukak kejap blog. nak kena submit URL blog ni dekat madam nanti. heheh . by the way, akaun ni tak ada lah susah. just kena paham konsep dan prinsip dia. hang x paham konsep, ke laut la nnt. doakan aku berjaya jawab mid term nanti.  *sambil tangan sibuk mengupdate blog *

malas malas study pun, bukak jugak notes untuk study. haih . mana boleh tak study. semester ni actually 3 ja subject core aku. makro, akaun, and math. yang lain semuanya citra. ada lagi satu subjek, APLIKASI KOMPUTER. itu sebab utama aku buat blog ni. aku sebenarnya bukan rajin meng'update' pasal aku. aku lebih suka membaca dari menulis.



actually CITRA ni wajib untuk semua student UKM. Citra ni tujuan and fokus utamanya untuk student ada soft skills lah selain dari pembelajaran dalam kelas. ada macam2 pilihan. Semester ni aku ambik Hak Asasi Manusia atau Hakam. Best belajar ni. Relax jugak aa kelas dia. Nanti aku rajin aku cerita pasal kelas ni. hehe KALAU. Selain itu, aku ambik jugak CITRA KOMPETENSI iaitu yang wajib diambil oleh semua pelajar UKM. Sem ni aku amik Asas Kepimpinan dan Komunikasi Efektif.



No comments:

Post a Comment